Karter je nedavno izneo interesantan detalj vezan za prvobitno emitovanje serije, kada su već svi bili upoznati sa čuvenom frazom "Istina je negde tamo".

"U vreme dok se serija premijerno prikazivala tokom devedesetih, posetili su me ljudi koji su tvrdili da rade za tajnu vladinu agenciju i naveli da smo blizu istine", izjavio je Karter za Hafington post.

"Nisam bio siguran da li da uzmem njihove reči zdravo za gotovo. Ipak, navešću vam ovo: kada sam pisao scenario za pilot, pozvao sam FBI zbog istraživačkog dela posla. Iako su bili dovoljno ljubazni prema meni, nisu želeli da mi izađu u susret."

"Kako se bližila premijera, iznenada, pozvali su me i pitali, 'Ko si ti i da li znaš šta radiš?' Na sekundu, mislio sam da će me zabraniti produžena ruka zakona."

Post a Comment

Previous Post Next Post