Jedna od presudnih stvari za seriju bila je veza izmedju Moldera i Skali: Molderova strastvena vera u natprirodno inspirisao je njegov neumoran i opasan posao, dok ga je Skali vezivala za realnost. Ova gotovo taoistička povezanost oslikavala se kroz objektiv fotografa Džejsona Madare.

Kada je "Varajeti" pripremao prilog o povratku "Dosijea X", odlučeno je da Madara iskoristi potpunu umetničku slobodu. “Znao sam da su želeli da akcenat bude stavljen na boju”, navodi Džejson. “Kada pretražujete ‘Dosije X’ na Guglu, primetićete boje, a boje su baš ono što sam morao da im dam. Dopala mi se ideja i mogao sam da uradim sve što sam želeo.” Uz takvu slobodu i delić razumnih očekivanja, Džejson je sa lakoćom uspeo da napravi fotografije sa fokusom na vezu glavnih likova. 

“Džilijan je bila odlična jer je flertovala sa njim, kao što sam mogao da pretpostavim. Znala je kako da se ophodi prema njemu. Olakšala mi je posao svojom pojavom i sposobnošću da se nosi sa situacijom. Ponavljam, bila je odlična. Predivna. Kao pravi prijatelj. Pozirala je baš kako sam želeo.” Iako na setu nisu proveli mnogo vremena, Džejson je svoj posao odradio za desetku.

Detalji: ba-reps.com

Post a Comment

Previous Post Next Post