Duhovni je nedavno davao intervjue za više britanskih listova povodom lokalne premijere "Dosijea X". Takođe, govorio je i o svom najomiljenijem muzičkom izboru. Što se tiče gostovanja na televiziji, ostvario je jedno i to u emisiji voditeljke Elen Dedženeris.

Britanska publika je od nedavno počela da prati nove epizode agenata Moldera i Skali, u kojima preovladava jedinstven stil oblačenja, ali Duhovni priznaje su ga ta gruba odela naterala da razmisli o ponovnom tumačenju Moldera.

"Oduvek sam želeo da budem privržen, kreativan i maštovit, a da se ne vucaram po kancelarijama svaki dan. To je bio život kakav sam želeo. Nisam želeo da nosim odela i kravate, što je bilo zajebano kada se radi o Molderu."

Priznao je i da se "baš gadno zeznuo" sa krimi dramom "Akvarijus", u kojoj najviše vremena provodi, pretpostavljate, noseći odela i kravate.   Detaljnije: Radio Times

U narednom intervjuu, govorio je o osećaju ranjivosti, tračevima o Džilijan, kao i zvog čega bi njih dvoje trebalo da imaju istu platu.

Govoreći o ovoj temi, Dejvid je istakao: “Uradio sam sve što je bilo u mojoj moći da joj pomognem. Mislim da bi trebalo da imamo isti honorar za Dosije X. Pitajte Džilijan. Ona je oduvek znala da sam želeo da budemo isplaćeni podjednakim sumama, od kad znam da postoji razlika u isplati. Plate u Holivudu nisu fer, jer se određuju po polu, rasi i sličnim odlikama.”  Detaljnije: The Guardian

U ovom pregledu, novinarka lista Sunday Times konstatuje da je teško objasniti zbog čega je "Dosije X" zanimljiv, pre svega nekome ko nije fan serije, uz napomenu da je oduvek bilo očigledno da Duhovni ni sam ne zna u čemu se ta zanimljivost ogleda. On je i sam bio skeptičan kada je po prvi put čitao scenario za epizode: “Nisam bio previše zainteresovan za ovakav tip serije ili tematiku,” naveo je. Na pitanje da li je prinuđen da se bori sa entuzijazmom pred najvatrenijim fanovima, odgovorio je: “Ja sam po prirodi stvari nesposoban da se borim sa entuzijazmom po pitanju bilo čega.”  S obzirom da ovaj list zahteva pretplatu, detalje intervuja možete pročitati - ovde.

Dejvid je u intervjuu za mužicki sajt NME otkrio koje pesme predstavljaju njegov život:

- Prva pesma koju sam u životu čuo: The Friends of Distinction - 'Grazing In The Grass'
- Pesma koju bih voleo da sam napisao: Oasis - Wonderwall
- Album koji mi je promenio život: Bitlsi - 'The White Album'
- Pesma koju više ne bih mogao da preslušavam: King Harvest - 'Dancing In The Moonlight'
- Pesma koja me tera da igram: Sly & the Family Stone - 'Thank You'
- Bend koji me je naterao da stvaram muziku: Bitlsi
- Pesma koju bih voleo da se izvede na mojoj sahrani: Dejvid Duhovni - 'Stars'

Zvezda serije "Dosije X" spremna je za jedanaestu sezonu. “Voleo bih to”, izjavio je Duhovni govoreći o mogućnosti snimanja novih epizoda. “Mislim da bismo svi to želeli”, rekao je voditeljki emisije. Govoreći o hemiji sa Andersonovom, Dejvid je napomenuo da su se tokom snimanja osećali kao "članovi porodice": “Od svih stvari koje su se promenile i posla koji nam usput dolazi, kada smo zajedno radili na novoj seriji delovalo je kao da nismo ni prestajali sa snimanjem.”

Foto izvor: Entertejnment vikli

Post a Comment

Previous Post Next Post