Govoreći o potencijalnim epizodama "Dosijea X", glumica je u emisiji britanskog voditelja izjavila da nije sigurna u njihov ishod, ali da je raspored od velikog značaja. "Niko nam se nije obratio. Ne znam - verujem da sve zavisi od rasporeda", izjavila je. "Morali bi da se poklope slobodni termini... ali i ukoliko još neki elementi budu na svom mestu... Znate, ne podmlađujemo se... Sve mora da bude štiklirano. Ma, znate na šta mislim!"

Džilijan je govorila i o borbi koju je vodila zbog duplo manjeg honorara koji joj je nuđen u odnosu na Duhovnijev, navodeći da je bila šokirana ponudom. "Znala sam za to još od samog početka, kada je postojao razlog, jer sam počinjala od nule, a Dejvid je upravo završio snimanje velikog filma. Ipak, postojala je tačka u kojoj smo obavljali isti obim posla, pa je tako sazrelo vreme za nove pregovore. Plata za nove epizode nam je ponuđena telefonom. Znali smo koliko su predložili Dejvidu i u pitanju je bio duplo veći iznos. Ovaj potez je bio glup jer bih ionako saznala za razliku u sumana, a i u prošlosti sam se dobro namučila za jednake isplate, pa mi je ovakva ponuda predstavila pravi šok."

Voditelj se dotakao i nedavnih tračeva o botoksu i plastičnoj hirurgiji, na šta se Džilijan našalila: "Jebe mi se jer to nije istina. Ipak, sramotno je. Čak i da sam se odlučila na taj potez, bila bi to moja odluka."
 








Post a Comment

Previous Post Next Post