Čuvena britanska produkcija "Tramvaja" preselila se za Njujork, uz glumce koji će reprizirati svoje uloge pred lokalnom publikom, sve do 4. juna. Anderson je osetila da je posao sa Blanš završen u potpunosti nakon prikazivanja u Londonu. Međutim, došla do zaključka da je pogrešila, odmah nakon nakon što su počele probe za ponovno ulaženje u ulogu legendarne Blanš.

Džilijan je objasnila kada je po prvi put u svom životu poželela da tumači ovu ulogu, kao i kako izgleda povratak u predstavu nakon pauze od godinu i po.

"Ideja mi odzvanja u glavi već dve decenije. Odmah nakon što sam počela sa radom na dijalozima, shvatila sam da sam do sada već provodila vreme sa tekstom koji mi je bio veoma poznat."

"Nikada se do sada nisam vraćala u onu ulogu za koju sam imala isti tekst. Vraćala sam svojim likovima, ali ne i na nešto što bi se moglo smatrati doslovnim. Ovo je interesatno putovanje, putovanje unutar moje glave i memorije."
 
"Ispostavilo se da je Sv. Ana pogodno pozorište zbog samog prostora i estetike. Zbog same lokacije u Bruklinu između dva mosta, industrijske prirode i potpunog američkog stila ovog prostora, sve se ostvaruje prema zamislima. Veoma smo srećni jer na ovom fleksibilnom prostoru možemo da odigravamo predstavu."

Detaljnije: Theater Mania

Post a Comment

Previous Post Next Post