IGN je u nedavnom intervjuu imao prilike da popriča sa Krisom o evoluciji njegovog klasika, zaostavštini serije, i naravno, planovima o novim epizodama.

“Foks želi još. Rejtinzi su bili dobri, što znači da postoji apetit za nastavkom. Veoma sam zadovoljan našim učinkom, pa stoga ne mogu da zamislim da neće biti nastavka.”

S druge strane, Karter je odgovorio na pitanje da li planira da zameni Moldera i Skali. “Znate, prišli su mi ljudi iz Foksa i pitali: 'Da li si ikada zamišljao epizode bez Moldera i Skali?', a ja sam im odgovorio: 'Pa, ideja je interesantna, ali je nikada ne bih razmatrao'. Iskreno, takvu stvar ne mogu da razmatram uopšte. Ali, kada se to već pominje, bilo bi interesantno da se Molder i Skali pogledaju u ogledalo i vide sopstvenu refleksiju u mlađim kolegama, kao i način na koji bi se to utisnulo u priču na potpuno drugom nivou. Bio sam srećan jer sam u glumačkoj postavi imao Amela i Embrouzovu, koji su bili savršeni za svoje uloge. Voleo bih da ih vidim još jednom, čak i da ne budemo imali konkretnu priču o njima.”

Takođe, objasnio je i značaj povratka serije u ovom trenutku. “Napomenuću nekoliko bitnih detalja. Nalazimo se u tzv. "eri" rebutovanja, pa mi se čini da je u pitanju trend koji se prati. Kada sam bio pozvan, radilo se jednostavno o prilici da odradim dobar posao sa ljudima za koje mislim da su sposobni da odrade dobar posao. Istovremeno, bio to je i odličan trenutak da prikažemo nove epizode. Kada smo skinuti sa programa 2002, poslednja stvar o kojoj su ljudi želeli da govore jesu vladine zavere, a živeli smo u vremenu kome smo tražili da vlasti vode računa o nama. Sada se to promenilo. Živimo u vremenu u kome institucije, vlasti i globalni moćnici drže konce u rukama i nalaze se pod znakom pitanja.”

Post a Comment

Previous Post Next Post