Dejvid je prošlog četvrtka gostovao u emisiji poznatog voditelja, zajedno sa komičarem Denijem Mekbrajdom, koji je otkrio da se zaljubio u svoju suprugu nakon što su konzumirali pečurke.

Kada je domaćin emisije upitao Dejvida da li je ikada konzumirao psihodelične supstance, on mu je odgovorio: "Nedavno sam poželeo da se opustim nakon duge nedelje na poslu i prijatelj mi je dao medicinske čokolade."

"Iako je bila navedena jačina, nisam obraćao pažnju, jer ponekad brojevi tri i osam izgledaju isto ukoliko je omot uvijen na pogrešan način. Tako sam uzeo jednu, bez efekta, pa drugu, bez efekta. Onda sam nazvao prijatelja i rekao mu: ‘Beskorisne su, pojeo sam dve i sada ću treću’. Odgovorio mi je: ‘Ne! Nemoj da pojedeš i treću!’"

"Kada sam počeo sam da se tresem, poskidao sam svu garderobu sa sebe, otrčao na trem i kao gušter na vrelom kamenu pokušao da se ugrejem."

Video izvor: Duchovny Central

Post a Comment

Previous Post Next Post