Uprkos velikom uspehu, Frenk Spotnic je doneo odluku da napusti seriju "Čovek u viskom dvorcu". Prema njegovim rečima, do razmimoilaženja sa ostatkom kreativne ekipe došlo je zbog "ozbiljnog slučaja kreativnih razlika". "Želeo sam da uradim neke stvari koje se njima nisu dopale, što sam ipak želeo da ispoštujem. Medjutim, smatram da će serija i dalje biti odlična."

Takođe, producent "Dosijea X" navodi da bi se ponovo mogao naći kao član stvaralačkog tima jedanaeste sezone.

O desetoj sezoni "Dosijea X"
"Bio sam oduševljen. I dan danas sam u kontaktu sa fanovima 'Dosijea X' putem interneta. Oduvek sam im pružao podršku i pokušavao da oživim seriju, dok su oni obezbeđivali sredstva i održavali brojne događaje, u pokušajima da vrate 'Dosije X'. Bio sam presrećan kada se to napokon obistinilo. Razočarala me je činjenica da neću moći da učestvujem zbog obaveza oko serije "Čovek u visokom dvorcu". Ipak, čini se kao da će je ponovo snimati."

O povratku u seriju
"Nikad se ne zna. Emotivno sam povezan sa serijom, tako da …"

O nerazjašnjenoj završnici epizode "My Struggle 2"? 
"Ne znam na šta je ciljano. Želim da vidim rasplet. Ne znam. Bio sam zaprešašćen kao i svi."

Inače, Frenkov sledeći projekat nosi naziv "Medici: Masters of Florence". U pitanju je serija koja govori o usponu porodice Mediči, tokom perioda italijanske renesanse u 14. i 15. veku. "Ovo je moja prva istorijska drama. Shvatio sam da mi ovakav žanr prija baš zbog onih razloga zbog kojih obožavam i naučnu fantastiku. Kada se bavite istorijom, onda je morate i interpretirati", objasnio je Spotnic.

Detaljnije: The Red Bulletin

Post a Comment

Previous Post Next Post