Duhovni je potvrdio da se neće baviti poslovima scenariste i režisera tokom produkcije novih epizoda "Dosijea X", što ne znači da je nedostatak ideja uticao na ovu odluku. “Oduvek sam govorio da ću napisati scenario i režirati epizodu ukoliko budem dobio ideju koju ću samim tim i realizovati”, objasnio je.

Glumac je izjavio da mu je Karter dao šansu da se nadje u ulozi režisera i scenariste novih epizoda, ali da se detalji jednostavno nisu uklopili. “Poigrao sam se jednom idejom iz filma. Želeo sam da pronadjem najbolji način da je pretočim u "Dosije X". Tada bismo morali da ubacimo Moldera i Skali kao likove koji bi potrošili previše vremena zbog same radnje epizode. S obzirom na to da ideju morate da uklopite u 45 minuta, priču morate da prepolovite. Na kraju, nisam uspeo da pronadjem način da realizujem tu zamisao.”

“Ukoliko bih režirao seriju, bilo bi neophodno da se dobro pripremim, što bi značilo da je moje pojavljivanje u prethodnoj epizodi ograničeno, što bi važilo i za potrebe postprodukcije. To znači da problem ne bi postojao ukoliko bih režirao samo jednu epizodu. Ali, ukoliko bih se pozabavio režijom svih deset epizoda, onda bih morao da budem skoro odsutan iz barem tri epizode kao glumac, što jednostavno ne bi bilo fer.”

“Kris je bio velikodušan ponudom. S obzirom na to da ću samo glumiti u seriji, nadam se da ga nisam razočarao odgovorom.”

“Svakodnevno se dopisujem sa Krisom. Bukvalno ga teram da mi pošalje bilo kakav detalj o novoj seriji. Verujem da će mi uskoro poslati neku novinu.”


Izvor: Entertejnment vikli

Post a Comment

Previous Post Next Post