G Spot je stvoren tokom pandemije kovida-19, kada je Džilijan postala svesna da konzumira previše napitaka sa visokim sadržajem šećera i kofeina. Shvatila je da bi mogla da pravi zdravije izbore, ali na tržištu nije pronašla ništa što bi zadovoljilo njene želje, da je izvanrednog ukusa, a istovremeno dobro za njeno telo.

Ne samo da je želela da stvori napitak koji bi rešio njen problem, već je i htela da izgradi brend koji istražuje blagostanje na način koji nigde drugde nije videla. Brend koji bi mogao da se probije kroz sve-ili-ništa velnes industriju, a koji je ponekad intenzivan, ekskluzivan i ekstreman. Odlučila je da stvori proizvod koji obećava da će slaviti brigu o samom sebi, samosvest i slobodu da budete ono što jeste.

G Spot su osvežavajući, prirodni napici puni adaptogena i nootropika koji unapređuju život. Jednostavna mešavina onoga što znamo da je ukusno uz dodatak onoga što znamo da je korisno. Imaju jedinstvene ukuse koji istovremeno osvežavaju i pojačavaju performanse i kognitivne funkcije. I da, ukusni su koliko i zvuče.



Izvor: G Spot

Post a Comment

Previous Post Next Post