David Duchovny veruje da će biti trećeg filma, uprkos komercijalnom neuspehu i lošim kritikama drugog dela Dosije X: Želim da verujem.


-Zvezda serije Californication o svojim ambicijama kao piscu.

"To je bila moja zamisao života: ostanak na Akademiji kako bih omogućio sebi sredstva za život i onda bih provodio leta pišući romane. Razumem samogadjenje i ogorčenost i disciplinu sedenja ispred tastature svakog dana, svejedno da li mi ide ili ne... Nisam morao da istražujem kako da budem profesor (za treću sezonu Californication) jer sam već bio asistent sledeći moju titulu Dr., jasno se sećam toga."

-Na pitanje koje se odnosi na njegov talenat za igranje neustrašivih likova uprkos njegovoj ličnoj nesigurnosti, daje odgovor:

"Uvek sam bio preterano zabrinut o tome šta ljudi misle, što je doprinelo mom jakom unutrašnjem nemiru, trudim se da me baš boli uvo ali sam iznutra živa briga.

To je deo stanja u kome se ljudi nalaze. U ovom dobu medija i interneta, pričljiviji smo nego ikada ranije. Zajedno učestvujemo svakog dana u ovom sramnom progonu i prkošenju političarima. Brinemo o precepciji jer svi koristimo ljudsku svest, nismo samci - ne živimo sami kao životinje - to nam je u genima." Ipak manjak društvenosti mu smeta manje nego ranije: "Kako starim, manje sam oprezan i zabrinut povodom toga. Ne želim da me boli dupe kako se drugi ljudi osećaju, ali mi nije potrebno da odem na Twitter da vidim šta svi kažu o onome što sam uradio juče."

Ovaj model bezbrižnosti autentičan je za definisanje crte njegovog Californication lika.

"Ključ Hank Moodyja svakako za mene koji ga igram, je taj što je on jedan od onih momaka koga boli dupe, kao lik Larryja Davida, koji je svačija fantazija potpunosti. Hank se neće povinovati svemu jer mu je život performans njegovog posla. Sujeveran je u vezi sa tim da ako on nije interesantan, onda neće biti ni njegov posao. Upadao sam u genijalnosti individualista - ima ih nekoliko , ali su daleko - od onih koji žive svoj život u potpunosti u skladu sa svojim ulovima, veoma su moćni i neverovatno su srećni. Svi bi mi trebali da težimo tome."

-Dovodjenje ne-cenzure na ekran je jedno od Davidovih najboljih glumačkih iskustava i navodi da je:

"TV u ovom trenutku bolji pisani medij (u odnosu na filmove). Kada je rad dobar, interesantan, zabavan i ume da dirne, onda mogu da se zabavljam. Bio sam kriv jer se nisam povremeno zabavljao, a to niko ne voli da gleda."

- O etiketi Fox Muldera i likovima u Evoluciji, Zoolanderu i SF video igrama.

"Serija ili film sa takvom trajnom snagom Dosijea X se ne dogadja često, to je jednom u životu prilika za glumca i posledica dopire do osobe koje su umešane u nešto tog tipa. Postojala je predrasuda u Holivudu da ne umem ništa drugo da radim. Ja to razumem i ne kontriram zbog toga, naravno da sam srećan zbog novog lika koji je toliko drugačiji, u drugačijem žanru i voleo bih da nastavim sa tim."

-Ipak Duchovny se unapred raduje snimanju trećeg Dosijea X u bliskog budućnosti:

"Koliko god želim da Dosije X bude moj sledeći film, ako budemo imali prilike za to, biće to povratak srcu i duši mitologije, a to je zavera koja uključuje vanzemaljce. Mislim da je prirodno da imamo film 2012. i videćemo da li će se snimiti." On brani prošlogodišnji promašaj I want to believe: "Zadovoljan sam njime... Mogu samo da pokažem poštovanje prema Crisu Carteru i pisanju scenarija."

-U medjuvremenu, David predvidja da će igrati Moodyja u narednih par godina.

"Jedna od najboljih stvari koje se tiču snimanja na kablovskoj mreži je ta što poslednjih sedam godina nije vezano za finansijski model mreže, tako da se ne plašim da ćemo snimati toliko dugo. Tom Kapinos i ja imamo sličnu viziju kako bi priveli posao kraju. "

-Kada se govori o tajanstvenim sličnostima izmedju Hankovog porodica-kao-opasnost libida i skandaloznih naslova u tabloidima o Duchovnyjevom braku sa Teom Leoni, on kaže da nije glumac Metodolog i njegova borba van kamera ne pogadja njegovu glumu:

"Jasno mi je zašto ljudi postavljaju to pitanje, ali nikada ne postoji veza u stvarnom životu sa mojim likom i samnom. Ja sam profesionalac i pristupam onda kada moram da pristupam, tako da nema konflikta. Nisam morao da verujem u vanzemaljce da bih igrao Muldera. A što se tiče mog privatnog života, sada je sve fantastično."

-A oni mladalački snovi o pisanju?

"Napisao sam roman sa 23 godine, koji je bio bezveze - više kao rad istrajnosti nego bilo čega drugog, skoro bez forme i kao tok svesti - ali još uvek čeka u fioci negde. Uvek ću uzimati u obzir da bi to bio moj prvi identitet, to je nešto čemu se nadam da ću se vratiti u nekom trenutku. Znam da ne mogu zauvek da čekam."


izvor: thedailybeast.com, autor Marty Beckerman.

2 Comments

  1. Sjajan intervju, hvala za objavljivanje i prevod!

    ReplyDelete
  2. Dobro je to sto su Dejvid, Dzilijan i Frenk yainteresovani za treci film.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post