Amanda Tapping (Sanctuary) je dala intervju o glumicama koje su igrale u popularnim SF serijalima.
Za Gillian je imala samo reči hvale:


"Kada sam snimala Dosije X, imala sam samo jednu scenu sa njom, dok sam ležala mrtva. Ona je bila divna, poželela mi je dobrodošlicu, zahvalila mi se za učešće u seriji... neverovatna žena. Ona je takodje srušila granice na televiziji jer nije bila visoka, poput statue, plava, onako kako bi je televizijska mreža zamislila. Ona je jednostavno lepa i inteligentna žena i mislim da je promenila razmišljanje ljudi o ženama na televizijii. Nije bila ono što ste zamislili i bila je najverovatnije najlepša. Veoma joj se divim."

Inače, Amanda se pojavila u epizodi Avatar (sezona 3, epizoda 21).


4 Comments

  1. TuneupmyspaceshipJanuary 11, 2010 4:21 pm

    U Avataru je konacno Mitch zablistao.A ovo za Gilli...znamo mi to jel tako?

    ReplyDelete
  2. Zena je srusila tabu, pokazala je da je opozit Pamele i da neko ume da bude sexi na neki drugi nacin. Uostalom zar velike sise trecerazrednih glumica nisu u nekom trenutku smorile :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post