David Duchovny tvrdi da je imao prvo erotsko iskustvo kada je imao samo šest godina.
Popularni glumac - koji se borio sa seksualnom zavisnošću prošle godine - priznaje da se silno zaljubio u prvom razredu i to u svoju učiteljicu, a navodi da je stalno smišljao izgovore kako bi ona morala da ga teši (dodiruje).
Za nemačku televiziju Tele 5 je izjavio: "Uvek sam voleo da trčim kao da sam podivljao, pa bi ona morala da me zaustavi i zgrabi me."
David veruje da je njegov seksualni apetit narastao do krajnjih granica jer je za njega vodjenje ljubavi beg od stvarnosti.
"Za mene seks predstavlja sredstvo da zaboravim samog sebe. To je samo trenutak. Čuo sam da je skijanje bolje od seksa. Možda je to i tačno - ali ja ne skijam."
Medjutim, glumac je potpuno svestan činjenice da mu je njegova opsednutost seksom zamalo uništila brak sa suprugom Teom Leoni, majkom njegove dece - Madelaine (10) i Kyd (7).
"Moja porodica je prošla kroz veoma težak period. Sada ne mogu da budem srećniji. Veoma sam zahvalan za sve poteškoće. Moja supruga i ja smo prošli kroz njih zajedno i sada smo još jači."


Bang Showbiz

2 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post