Džilijen Anderson je na svom sajtu posle više meseci konačno ostavila poruku svojim fanovima u kojoj govori o sinovima, pokvarenom kompjuteru, muzičkim preporukama i svojim projektima.

Ovo je prevod onog dela poruke koji govori o njenom radu na televiziji:

" Evo nekih neodredjenosti; Upravo sam završila sa ulogom Valis Simpson u adaptaciji knjige Vilijema Bojda: Any Human Heart, za Kanal 4. Zabavljala sam se sa svojim prijateljem Tomom Holanderom i nezamislivo zgodnim Mejtuom Mekfajdenom. 

Ne smem ništa da kažem po pitanju sledeća tri ili šetiri projekta jer ugovori nisu dovedeni kraju i pre svega nisu najavljeni.

A, da, za Moby Dick sam radila sredjivanje glasa (ADR) pre nekoliko nedelja i sada izgleda prelepo, gotovo odlično, ali ne znam  kada će i gde biti emitovan.

Imam loše vesti za film Gelhorn od kojeg sam odustala  jer HBO radi potpuno istu priču sa Nikol i Ovenom. Ovakve stvari se dogadjaju, a ja sam čekala i previše sredjujući scenario i to je moja prokleta greška."


Cela poruka se nalazi na ovom linku: GA.ws

1 Comments

  1. Moguce je da se radi o filmu Hotel Caledonia, za ostale projekte ne secam se da je spomenuta negde. Za film o Marti Gelhorn mi je krivo.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post