Najomiljenije stvari u mom životu...
Red Magazin, UK
April 2011
Autor Niki Brouz

CREME DE LA MER, ČILI ČOKOLADA I NEDELJNO VEČE UZ SET DISKOVA SU NEKE OD NAJOMILJENIJIH STVARI GLUMICE  

Najomiljeniji grad: London. Volim sve u njemu - vreme, arhitekturu, pozorišta, njegovu internacionalnu filmsku zajednicu, njegov multikulturizam, zelene površine, njegov stav i blizinu u odnosu na ostatak sveta. 

Najomiljeniji kolega: Teško mi je da odlučim, ali ću reći da je to Donald Saterlend, kolega iz Mobi Dika. Imali smo samo jednu zajedničku scenu, gde on drži dug govor, a moj lik ga prekida. To je bilo sasvim dovoljno da osvoji moje srce svojim šarmom, svojom iskustvom u poslu i večitom ljubavi prema svojoj ženi.

Najomiljeniji gedžet: Moj Blekberi, iako mi je mrsko da to kažem. Ispada da ga ne volim baš toliko mnogo, ali sve što mi je potrebno je u njemu, od toga koje sam antibiotike dala deci do brojeva naših pasoša.

Najomiljeniji slatkiš: Čili čokolada koja se pravi od ljute papričice uzgajane u Devonu. Ima savršenu mešavinu crne čokolade i mleka, i savršenu količinu ljute paprike koja vam daje osećaj pune snage, nakon što prodje ukus ljutine.

Najomiljeniji film: Ovo je okrutno pitanje i ja ne mogu da navedem samo jedan. Evo odabira: It's A Wonderful Life, The 400 Blows, 1900, The Deer Hunter, The Godfather I i II, Close Encounters of the Third Kind, a mogla bih da navedem još... 

Najomiljenija serija: Volela sam šou Džonatana Rosa pretkom uveče. Onda je potukao popularnost Letermana i Lena. Šteta je što je odlučio da ode. 

Najomiljenija knjiga: The Elegance Of The Hedgehog od Mjuriel Barberi. Knjiga prati živote devojke koja je konsijerž stana u jednoj zgradi u Parizu, a koja je promašeni intelektualac i veoma talentovanog dvanaestogodišnjeg deteta koje stanuje u zgradi i broji dane do isplaniranog samoubistva. Završila sam je u avionu i plakala ispod ćebeta dobrih sat vremena. 

Najomiljeniji daunloud: Prevariću vas sa ovim odgovorima, ali izbor bi bio izmedju Carole King - Tapestry, Jane Siberry - When I Was A Boy, Emmylou Harris - Wrecking Ball, Radiohead - OK Computer or Amnesiac, The Red Hot Chili Peppers - Californication i Bon Ajver - For Emma Forever Ago. "Skinula" sam i sve albume Coldplay-a.

Najbolji način da provedete nedelju: Doručak rano ujutru u nekom od lokalnih restorana pogodnih za decu, a onda ako vreme dozvoljava, odlazak u park ili Jungle Gym. Sledi dremka i pregled nedeljnih novina, pečeno pile popodne i, nakon kupanja i priče, ili idem na spavanje rano uveče uz knjigu ili pogledam neki od DVD-jeva koje sam planirala da pogledam u proteklih pet godina. Savršeno. 

Najbolji proizvod za negu: Creme de La Mer. Primećujem veliku razliku kada je ne koristim.

Najbolji odmor: Odmor u nečijoj vikendici. Jedino se mogu opustiti onda kada nisam domaćin ili ako sam što dalje od stvari koje moraju biti završene. Sedenje pored nečijeg bazena ima istu težinu kao i čitanje magazina.

Najbolja vežba: Alternativna joga i trčanje, ništa više.

Najbolji prijatelj: Moji najbolji prijatelji su uglavnom u Kaliforniji i vidim se sa njima otprilike koliko i sa najboljim prijateljem u Londonu. Sa svima nastavljam tačno tamo gde smo stali prilikom predhodnog vidjenja.

Najbolji način za trošenje 100 funti: Na sajtu Kiva (kiva.org), gde možete da obezbedite mikro-pozajmicu pojedincu ili grupi po vašoj želji. Na sajtu možete videti lica dužnika i njihove zahteve. Tokom godine pozajmljivanja, novac će biti obrnut i moći ćete da ga u potpunosti uzmete ili da ponovo pozajmite istoj osobi ili grupi. Zar to nije kul?  

Najbolja stvar u životu: Volim da se smejem kada jedno od moje dece kaže nešto histerično smešno. Moj dvogodišnji sin je jednom prošao pored moje majke, stavio štap u otvor od njene sandale i počeo da ga vrti. Kada ga je moja majka upitala šta to radi, on je odgovorio: "Pravim vatru". 

transkript: gaws

Post a Comment

Previous Post Next Post