Džilijan je izjavila da je lik savetnice Stele Gibson jedan od njenih najomiljenijih koje je tumačila u dosadašnjoj karijeri. Ona je zajedno sa kolegom iz serije "The Fall", glumcem Džejmijem Dornanom dala intervju za junski broj britanskog izdanja magazina "Red".

"Mislim da je Stela jedan od mojih najomiljenih likova koje sam do sada glumila. Veoma mi se dopada kao žena. Čini mi se da je volim više od sebe. Ima nečeg veoma zanimljivog u njoj."

"Postoje glumci koji su snimili preko 60 filmova izmedju kojih kao da nema razlike, što me navodi da pomislim: 'Kako to da ćeš se pojaviti u još jednom takvom?'. Ako osetim da ću raditi nešto poput onoga što sam već radila do sada, to me čini veoma nervoznom."




Kompletan intervju: Red Online
Izvor: Digital Spy, slike: © RED/Jonty Davies

Post a Comment

Previous Post Next Post