U intervjuu za britanski sajt "TV Vise", glumica je govorila o svojoj aktuelnoj seriji, društvenim mrežama, simpatijama koje gaji prema fanovima "Dosijea X", a pomenula je i svoj budući film. 

Publika je u ovom trenutku može pratiti u FX-ovoj hit seriji "Most" ("The Bridge"), gde tumači lik Šarlote Milvrajt, bogate udovice čiji je muž rančer pretrpeo infarkt na meksičkoj strani granice i umro na putu za El Paso. Nakon nemilog dogadjaja ona saznaje da je njen pokojni suprug bio uspešan u prikrivanju velikih tajni.

Glumica je seriju opisala kao kombinaciju nekoliko žanrova. Serija je fokusirana na serijskog ubicu i put imigracije na granici izmedju Teksasa i Meksika. Radi se o drami trileru smeštenoj izmedju Huareza i El Pasa i prati povezanost izmedju različitih grupa. Seriju karakteriše i medjukulturalna priča o imigraciji, ličnim gubicima i kriminalu, pa je stoga Anabet karakteriše kao multikulturalnu seriju. Jedna od vodećih uloga pripala je velikoj meksičkoj zvezdi, što seriji daje dodatni kredibilitet i pečat jedinstvenosti.

Foto: FX Networks

Anabet je nedavno završila snimanje filma "Grass Stains", kojeg je nazvala posebnim. U pitanju je kaming-of-ejdž drama koja je okupila ekipu mladih glumaca, a glumica je tim povodom veoma uzbudjena.

Dobar deo intervjua bio je rezervisan za priču o "Dosijeu X":

- Kako je bilo saradjivati na seriji?
AG: "Zahvalna sam na učestvovanju u 22 epizode serije. Seriju su uvek činili Dejvid i Džilijan i bila sam blagoslovena da mogu da budem njen deo. Mislim da su napravili iznarednu franšizu, što za mene ima ogroman značaj lično i profesionalno."

- Kao glumici, bio je pomalo zastrašujuć trenutak priključenja "Dosije X" timu?
AG: "Apsolutno, ali neznanje je blagoslov. U mojim epizodama se najčešće pojavljivala Džilijan, a nije kao da se nisam trudila da joj pariram. Danas bi to verovatno bio mnogo teži zadatak kojeg tada ustvari nisam u potpunosti razumela."

- Šta mislite o mogućem trećem filmu i da li želite da budete u njemu?
AG: "Verujem da je publika veoma rasprostranjena. Fanovi su neverovatni. Mislim da postoji prostor za još jedan "Dosije X". Volela bih da se nadjem u njemu, jer sam obožavala sve ljude u seriji. Ne očekujem to jer Rejes i Doget nikada nisu bili deo mitologije, ali bi ipak bilo lepo videti nas u filmu."

- Kao glumici, mora da je divan osećaj, s obzirom da ste bili deo serije koja je i posle 20 godina još uvek popularna?
AG: "Zar to nije divno? Smešno je kad ljudi pokušavaju da me isprovociraju jer se nisam pojavljivala u filmovima; posmatrajte seriju kao voz na svom putu i zahvalna sam jer sam vidjena u poslednjem vagonu, a tog voza ne bi bilo da serija nije bila odlična. Mislim da je serija još uvek populana i da njena zaostavština ne bledi zahvaljujući neverovatnim fanovima. Zar nije neverovatno saznanje da su Kris Karter, Frenk Spotnic, Vins Giligan i ostatak tima uspeli da stvore jedan novi svet? Meni je to jednostavno fantastično."


Post a Comment

Previous Post Next Post