Poznati glumac pojavljuje se u sjajnoj reklami za poznati brend ruskog piva "Sibirska korona". Duhovnijevo istočno-evropsko poreklo poslužilo je kao očigledna inspiracija za ovu reklamu.

"Postoji jedna zemlja, u kojoj sam dobio porodično ime i ponekad se zapitam, da li bi stvari bile drugačije da sam Rus?", navodi glumac u reklami objavljenoj u petak na Jutjubu.

Duhovnija možemo videti dok peva uz sovjetske rok hitove, u ulogama koreografa baleta, kosmonauta, rok zvezde i igrača hokeja na ledu, ali i dok uživa u blagodetima tradicionalne banje.

"S obzirom da sam Rus, postoji mnogo stvari na koje sam ponosan", zaključak je na kraju reklame.

Medjutim, prema navodima sajta Raw Story, Dejvid Duhovni je uspeo, nažalost, da pokrene lavinu komentara u Rusiji zbog pojavljivanja u reklami "za ultra-nacionalno pivo u kojoj fantazira da je Rus". Američki sajt Globalpost.com kritikuje glumca zbog pojavljivanja u "nacionalističkoj reklami objavljenoj u loše vreme", a koja je emitovana nakon vesti o padu malezijskog aviona u Ukrajini. 

S druge strane, kritike su objavljene na vestima televizije "Rusija 24" gde je navedeno: "To nije sprečilo glumca da se pojavi u visokobudžetnoj reklami o ponosu i majci Rusiji", aludirajući na Duhovnijev tvit iz aprila: "Odrastao sam misleći da sam Rus, da bih nedavno saznao da sam svo vreme Ukrajinac. Nikada nije kasno za promenu".

Post a Comment

Previous Post Next Post