U tek objavljenom intervjuu za Vultur, Kris Karter je izmedju ostalog govorio o dve bitne stvari. 

Najpre, dao je nekoliko informacija o predstojećoj seriji "Oblast 51", koja će biti radjena u produkciji mreže AMC, za koju je naveo da sledeće nedelje predaje scenario. Medjutim, nije bio voljan da otkriva detalje.
 
"Držaću vas u tami. Ipak, dao sam vam nekoliko naznaka: čitam biografije [uključujući onu o Rodžeru Ejlsu, pisca Gabrijela Šermana "The Loudest Voice in the Room"] i interesujem se za medijski pejzaž. Pročitao sam "An Atheist in the Foxhole". Čitam razne stvari o jednodnevnom ciklusu vesti."

Dalje,  novinar sajta je konstatovao da je Tventit senčuri fox vršio produkciju "Dosijea X" i da takodje upravlja mrežom Foks.

Da li je zbog toga manje ili više verovatno da će doći do obnove ili nastavka serije? Situacija je bila napeta izmedju vas i ljudi u odelima u studiu na neko vreme, a podigli ste značajnu tužbu protiv njih?

Mnogi ljudi koji su bili uvučeni u to su jednostavno nastavili dalje. To je biznis. Prijatelj sam sa Gerijem i Dejnom. Dejna i ja smo kovali zanat praktično u isto vreme. Ona se bavila novinarstvom. Lepo je graditi karijeru sa nekom koga poštujete i sa kim saradjujete. Dejna i ja smo sedeli u istoj prostoriji za vreme prvog testiranja "Dosijea X" za tržište. Ona je bila mladji publicista, a ja neiskusni producent. Bila je tu na početku. Dugujem joj mnogo. Svakako da ćemo nas dvoje govoriti mnogo o tome. 

Da li to znači da će do toga doći?
Može se reći da se o tome razgovara.

Zašto se već nije desilo?
Ne bih ništa pretpostavio. Samo trenutak [gleda u telefon]. Ovo je zanimljivo — upravo sam dobio poruku od Dejvida Duhovnija. Zapiši i ovo! Mi nismo samo prijatelji, već i komšije. Ima to neke veze sa mojim daljinskim upravljačem [smeh].


Ovim povodom, Digtal Spy sprovodi anketu sa pitanjem: "Da li želite povratak Dosijea X?"

Ceo intervju: Vulture

Post a Comment

Previous Post Next Post