Dnevni list "Blic" (ali i pojedini domaći portali) je dana 06. 07. 2014. godine na svom sajtu objavio članak pod nazivom: "Džilijan Anderson: Mrzela sam Skali, snimala sam samo zbog novca", sledeće sadržine:

Glumica Džilijan Anderson kaže da je mrzela lik Skali, koji je igrala u "Dosijeu X", a koji ju je proslavio.

- Ne znam samo šta mi je bilo da sam pristala onako da izgledam. Nikada to više ne bih ponovila, snimala sam samo zbog para - kaže Džilijan.
 
Kaže da se najviše grozila krutih odela i strogih frizura.
- Mrzim Skali. Nikada više ne bih to snimanje ponovila, ni za koje pare. 

Iako autor/ka ovog članka, izvesni/na M.Č. nije naveo/la izvor (netačne) izjave glumice, ova rečenica: "Kaže da se najviše grozila krutih odela i strogih frizura", kao i datum objave vesti (pojedini balkanski portali sajtovi u isto vreme objavili njenu reakciju na stil iz devedesetih, uz opasku da se "našalila" ili "izjavila kroz smeh") asociraju na deo intervjua iz magazina "Glamur". Ovo je njena izjava:

[Nakon što je uporedila sebe na početku ere "Dosijea X" sa mladjom koleginicom Kristen Stujart] "Najčudnije je to što kad sam oblačila ta grozna odela od likre, a nijedan deo mene nije rekao: 'Stani, čekaj! Isto važi i za kosu'. Izluđivala me je ta boja kose, stilizovana na poseban način. I možda biste pomislili da sam uradila nešto po tom pitanju van scene... Ipak, nisam se zamarala jer sam bila veoma iscrpljena. Tako sam tokom devet godina odlazila na posao i postajala neko drugi, a da uopšte nisam posvećivala vreme ili pažnju o svom izgledu. Kada se osvrnem, vidim sebe i taj odvratni modni izbor, prosto ne mogu da poverujem".

Dakle, nijedne reči o mržnji prema Skali. U nastavku, novinarka Selia Valden (dakle, neko ko se nije potpisivao inicijalima) postavila je pitanje:

"Prošle godine je navršeno 20 godina od prvog emitovanja 'Dosijea X' - osećaj mora da je čudan?"

Andersonova je odgovorila: "Zadovoljna sam jer se to dogodilo. Bila je to izvanredna prilika koja se odvijala na početku zlatnog doba televizije. Neverovatno je nalaziti se na naslovnici magazina 'Roling stoun' ili biti ovekovečen u 'Simpsonima'."


Ovo je ujedno bio i poslednji segment intervjua koji se odnosio na "Dosije X" i Skali uopšte.

Glamurov intervju je priložen u ovom članku i možete se i sami uveriti u razliku između originalne i "domaće" verzije.



Bez obzira na izvor "Blicovog" teksta i razlog manipulacije (bila ona namerna ili ne) i bez obzira na više nego negativne komentare pomenutog članka, autor ovog bloga se, za razliku, uvek trudi da navede izvor i izvrši njegovu proveru, ali i navede da li je vest potvrdjena, ukoliko se odnosi na "Dosije X", glumce iz serije ili ostale ljude koji su stvarali kult.


Administrator bloga,
Petar Stanković (alijas Agent5IVE)

2 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post