Glumica je u intervjuu za indijski Telegraf izrazila oduševljenje Kalkutom, gde je boravila tokom snimanja filma "Sold" i navela da je "zanimljivo raditi sa kolegama bilo gde u svetu."

"Pogledala sam dobar broj indijskih filmova, ali nijedan (do sada) u kojem možete da zakoračite i okusite potpuno drugačiji svet. Glumci su ovde samo ljudska bića koja ostvaruju svoj projekat u drugoj zemlji. Boravak u Indiji je bio predivan i od kako sam se zaljubila u Kalkutu, moj povratak je definitivan."

"Do sada sam mnogo puta boravila u Indiji i zaljubila sam se posebno u Kalkutu, iako ne znam tačno zbog čega. Prelepa je, ćudljiva i romantična; ima toliko mesta u Indiji koje bih volela da istražujem."

Tokom konferencije za štampu, održanoj nakon londonske premijere filma, Džilijan je govorila o poseti sirotištima "prepunim mladih devojaka i momaka koji su iskusili zverstva seksualnog zlostavljanja."

Iako je bila šokirana činjenicom da na jednom od mesta edukacija nije obavezna, obećala je snažan angažman sa ljudima na temu trafikinga, s obzirom da je "priroda ove pojave dovoljno jaka da bilo koga dovede do suza."




Anderson o problemu trafikinga

Telegraph India / Foto: Bolly Spice

Post a Comment

Previous Post Next Post