Houp Dejvis i Dejvid Duhovni su dirljivo i na solidan način izveli uloge ožalošćenih roditelja u ovoj inspirativnoj srceparajućoj priči.

Scenario Bendžamina Čapina je stukturno rasporedjen oko naracije trinaestogodišnje Marije (Olivia Stil Falkoner), simpatične devojke loknaste kose i odlične učenice, kao i takozvane na-silu-privržene, ali ponekad i podeljene porodice koju čine: njeni roditelji, Džon (Duhovni) i Brenda (Dejvis) i trojke Džuli (Morgan Grifin), Stefani (Adelejd Kejn) i Majkl (Ben Rozenfild). Svi članovi porodice se uglavnom slažu, osim Brende i Stefani koje se penju jedna drugoj na glavu i Džona, programera nekretnina i polarizujuće figure u njihovoj razvijenoj zajednici, koji je često ometen poslom i emotivno odsutan.

Njihovi odnosi su ozbiljno testirani nakon što Marija počinje da trpi neobične bolove praćene drugim simptomima. Odlaskom u bolnicu, doktor konstatuje najgore: zbog sitnog i neprimećenog ujeda životinje, dobila je izuzetno redak smrtonosni oblik besnila. Tako, Marija kroz naraciju govori o sebi iz groba, dok se njeni monolozi prepliću sa flešbekovima o srećnijem vremenu koja deli priču na jednu o trajnoj žalosti i drugu o gorkim sećanjima.

Bolnički projekat, uz sve misli sažaljenja i osećanja nastalih u zajednici, baca se u dug, frustrirajući izvučen ciklus o razvoju fondova i političkih prepirki i predstavlja najverovatnije najiskreniji momenat na filmu, a može se smatrati ogromnim i velikodušnim uspehom koji će na kraju pružiti neku vrstu utehe, ali ne i beg od porodične tuge.

Iako se tuga kao emocija provlači ravnomerno celim tokom filma, "Louder Than Words" na kraju postaje fokusiran na portret braka koji je ostao sačuvan pred nemogućim. Dinamika izmedju ožalošćenih roditelja je poznata i dramatično ispred nosa: on se povlači u sebe i postaje nemaran, ona se baca na čišćenje kuće i daje sve od sebe kako bi sačuvala nalete snage. Ipak, glumci su predivnom glumom uspeli da daju sve od sebe kako bi manje iskusni glumci dostigli svoj maksimum. Duhovni se može smatrati pomoćnim glumcem čiji je dobro obavljen posao poslužio za rezervisanost njegovog lika, dok je Dejvis u potpunosti uverljiva i dirljiva u ulozi supruge koja pruža podršku i majke koja prekovremenim radom održava porodicu na jednom mestu.

Ceo tekst: Variety