Opisujući kvalitete glumice proslavljene zahvaljujući seriji "Dosije X", autorka intervjua objavljenom u magazinu InStyle navodi da bi postojanjem Hodnika slave naučne fantastike Džilijan zasigurno dobila svoje krilo. Ovaj razgovor bio je fokusiran na najbitnije elemente knjige "Vizija vatre", serije "Dosije X" i "Pad" i stavu koji Džilijan ima prema kolegi Dornanu.

Recite nam kako je Džilijan Anderson od SF zvezde postala SF pisac.
Oduvek sam želela da napišem dugu privatnu istoriju na raznim forumima. Maštala sam kako bih kasnije napisala roman, što ne bi imalo smisla osim ako bi mi u nekom trenutku pala na pamet ideja za njega. Ovo je bilo neočekivano. Džef i ja imamo istog zastupnika u Los Andjelesu. U jednom trenutku mi je prišao i pitao da li sam zainteresovana za pisanje romana i šta mislim o naučnoj fantastici kao žanru. Najpre sam instinktivno bila protiv toga. Ako bih pisala nešto na svoju ruku, onda ovo ne bi bio željeni žanr. Ipak, nakon razmišljanja o njegovom predlogu, dobili smo ideju – razmatrali ko bi mogao da bude glavni protagosnista, u kom smeru bi se odvijala radnja, kakav bi potencijal imali nastavci i filmovi. Bili smo nezaustavljivi.

...
Na samom početku (serije "Pad"), da li je postojala kontroverza o izboru Džejmija Dornana za lik serijskog ubice? Veoma je zgodan, što može da se poigra sa umom gledalaca. Primamljiv vam je i odbojan u isto vreme.
Tačno. Najpre je razmatran glumac koji nije previše naočit. Ipak, bilo je jasno da je ovaj posao kao stvoren za njega. Nije morao da se pozabavi svojim izgledom, iako je tokom procesa bio jasan psihološki efekat na gledaoce. Skoro sigurno, bilo je nečeg intrigantnog u vezi sa tim.

...
"Dosije X" uspeva da pribavi novu publiku putem digitalne distribucije. Da li je moguće okupljanje ekipe iz serije jednog dana?
Dejvid i ja smo bili veoma grlati po pitanju naših interesa o još jednom nastavku. Sve zavisi od dogovora moćnika koji bi to omogućili.

Detaljnije: InStyle

Post a Comment

Previous Post Next Post