Britanski Indipendent je posvećujući pažnju kulturi objavio članak o Džilijan navodeći njene odgovore na pitanja koji se tiču izbora filma, pozorišne predstave, knjige, muzike i izložbi.

Film
Pogledala sam "A Most Wanted Man", koji mi se dopao sa više aspekata. Zaljubila sam se u Džona Lekarea nakon njegovog upoznavanja i intervjua sa Eleanorom Vačtel. Tu je i činjenica da sam decenijama volela Filipa Simora Hofmana i odgledala otprilike svaki njegov film. Bilo je zadovoljstvo videti ga u još jednom izvanrednom izvodjenju. Ogroman gubitak za sve nas.

Pozorište
Glumila sam u Jang Viku, zbog čega nisam ništa odgledala - tako sam propustila odlične predstave kao što su "Medeja" i "Iskušenje". Ipak, već sam nabavila karte za "Elektru" i "Višnjik", koji je sledeći na redu za prikazivanje u Jang Viku.

Knjige
Trenutno čitam "The Goldfinch" i nakon 200 stranica mogu da kažem da je ovo jedna od mojih najomiljenijih knjiga.

Muzika
London Grammar, The Middle East, War on Drugs, First Aid Kit, My Morning Jacket, Paolo Nutini, Anouar Brahem, Kodaline, Nicola Benedetti i uvek Radiohead i Bon Iver.

Izložbe
Moja ćerka i ja posećujemo muzeje od kad je bila dete. Nedavno je napunila 20 godina. Odlazimo u Wellcome Collection za svaku novu izlobu. Videle smo "The Human Factor" u Hajvardu, koju smatram uznemirujućom. "Disobedient Objects" u muzeju V&A nikako ne treba propustiti.


Tekst: The Independent

Post a Comment

Previous Post Next Post