Nakon nedavnog ćaskanja sa fanovima na Tviteru, Džilijan Anderson je još jednom ponovila druženje sa publikom posredsvtom društvene mreže Redit. Ono što je mnogim medijima najviše zapalo za oko tiče se filmova "Isterivači duhova" i "Dosije X".

Sajt Comicbook.com prenosi da je Anderson "započela sopstvenu kampanju" ne bi li se pridružila najavljenoj obnovi filmske franšize "Isterivači duhova". Na pitanje da li bi želela da se pojavi u predstojećem filmu, odgovorila je:

"O, MOJ BOŽE, upravo sam čitala o tome na internetu. Pole Fiže, prihvati me odmah!", dodajući: "Započnite peticiju na tviteru! Slobodna sam!!!!! Slobodna sam slobodna sam i zabavna, bože******! NEKA SE TO OSTVARI!!!"

Nakon što je najavljeno da će režiser i scenarista novog nastavka biti Pol Frig, treba dodati infomaciju da će se film raditi sa ekipom glumica u ulogama goniteljki duhova.

S druge strane, Anderson je i dalje zagrejana za ideju trećeg "Dosijea X" i ponovnim druženjem sa starim partnerom Foksom Molderom. Na pitanje o planovima za potencijalni nastavak, glumica je navela: "Uh….uh… uh… Otprilike. Dobro načuljite uši."


Konverzacija sa fanovima: Redit

Post a Comment

Previous Post Next Post