Način na koji se veći broj novih serija lansira u poslednje vreme predstavlja komplikovan posao, gde jednostavno više nije nisu dovoljni odličan scenario i ekipa prvoklasnih glumaca. Gurajući se kroz zagušljiv prostor, serija ima za cilj da bude primećena od strane kupaca, što se sa pravom može nazvati pravim izazovom, a tu je i pitanje žestoke i neumoljuve konkurencije ostalih haj-end serija. Rut Klark, direktorka akvizicija i koprodukcija ITV Studija, otkriva strategiju kompanije o izlasku serije "Aquarius" na tržište, koja se premijerno prikazuje na MIPKOM-u.

Klarkova je istakla da će "Aquarius" dobiti borbenu šansu na tržištu koje je trenutno opterećeno pregrejanom klimom, a da je garancija za ovo upravo solidna reputacija studija koji nudi kvalitetne drame, zbog čega ga mnogi kupci smatraju privlačnim za ovakav vid serija, pa stoga treba održavati standarde sa njima posredstvom partnera. Ovde je marketinški tim od velike pomoći, trudeći se da u poslednjih par nedelja šalje materijal o seriji svim potencijalnim kupcima.

Direktorka ITV-a je govorila i o samoj seriji, navodeći da je radnja smeštena u šezdesete (1967), u eru slobodne ljubavi, eksperimentisanja sa drogom i Vijetnamom u punom efektu. Ćerka uvaženog advokata je nestala i poručnik losandjeleske policije Sem Hodiak (Duhovni) počinje da se raspituje, nailazeći na otpor hipi omladine koja nije nimalo ljubazna i kooperativna sa organima reda. Hodiak i njegov partner, policajac Brajan Šejf (buntovnik na tajnom zadatku), tokom potrage za nestalom devojkom nailaze na beznačajnog lidera sekte. Prateći ovog čoveka, spuštaju se u zečju rupu droge, seksa, ubistva i kulturne revolucije, ne shvatajući da će upravo on postati poznati ubica Čarls Menson. Serija istražuje igru mačke i miša izmedju policije i Mensona, koja će se nakon nekoliko sezona okončati ozloglašenim ubistvima glumice Šeron Tejt i bračnog para LaBjanka.


Izvor: MIP Blog / Foto: ITV Studios

Post a Comment

Previous Post Next Post