Novinari Njujork tajmsa ugovorili su intervju sa Dejvidom Duhovnijem, kako bi razgovarali o novoj krimi seriji "Aquarius". Kada su doputovali u Santa Moniku, u prvi plan je izbila priča o povratku kultne serije "Dosije X". 

"Zovu je kultnom serijom, što zapravo i nije. Ustvari, to je bio veliki hit. Ljudi ga smatraju kultom zbog same priče koja je zastupljena u seriji", naveo je Duhovni. 

Dejvid je govorio o nasledju "Dosijea X" i objasnio zbog čega je najgori FBI agent u istoriji. Blog prenosi deo editovanog intervjua.


Da li se krijete od kako je Foks izdao saopštenje?
[Smeh] Ne, ne krijem se. Sve dobre stvari su dobre. Saradjivaću ponovo sa Krisom i Džilijan, radiću još jednom na seriji i videću kakav je njen ishod. Znatiželjan sam kao i svi drugi. Oduševljava me postojana glad za serijom i to me je dirnulo. Mislim da je okvir serije sklon proširivanju, jedinstven je i uticajan, pa stoga i dalje postojan.

Zbog čega serija i dalje nastavlja da rezonira?
Ne znam. Osvrnite se za svim kulturološkim kritikama koje su se pojavljivale nakon "Dosijea X".

Deo zaostavštine "Dosijea X" pokriva žanr, ali značajan deo predstavlja i kombinaciju mitologije sa čudovištima nedelje. A ceo pojam—
Mitologija. Predstavila je posebnu vrstu spoznaje, iako niste morali da se mučite kako biste shvatili seriju. Oduvek je postojalo vaganje oko toga koliko je ljudima potrebno da znaju, pogovoto prilikom snimanja filmova. Možemo li da privučemo nekoga ko nikad nije gledao seriju? Zato sam siguran da ćemo morati da vagamo i sa ovom naslednicom.

Dok ste snimali "Dosije X", da li ste imali osećaj da je ono što radite revolucionarno?
Ne. Ja sam samo želeo da platim stanarinu. Nisam dobar u tome jer nikada nisam ni bio zainteresovan za paranormalno. Voleo sam da gledam horor filmove kao dete. Kada se pojavio "Dosije X", pilot je bio dobro napisan i pominjao se ovaj kul FBI agent, koga niko ne poštuje. Uostalom, ko bi gledao seriju sa vanzemaljcima? Iskreno, ja sam pogrešna osoba za ovakvo pitanje. Nemam pojma.

Šta znate o novim epizodama?
Ne znam detalje. Snimićemo šest epizoda.
 
Da li će se snimati u nastavcima ili je u pitanju kolekcija nezavisnih epizoda?
Kombinovaćemo ih. Poprilično sam siguran da će serija početi i završiti se mitologijom. Ipak, ne znam detalje.

Da li ćete ih snimati u Vankuveru?
Da.

Da li ste ostali u kontaktu sa ključnim ljudima iz serije?
Da. Kris Karter mi je komšija ovde [u Kaliforniji]. Džilijan i ja ostvarujemo kontakte preko mejla. Vidimo se i do par puta godišnje ako radimo konvenciju — zapravo, bio sam na jednoj.

U seriji "Aquarius" tumačite detektiva iz šezdesetih. Da li je ovo vaša prva uloga detektiva nakon Moldera u "Dosijeu X"?
Jeste. Molder je interesantan zbog činjenice da kao agent nije rešio nijedan slučaj za devet godina. To ga čini najgorim FBI agentom svih vremena. Rekao bih da nikada nismo sledili pravila. Pogotovu Molder.
 
Da li ćete ovog puta uspeti da rešite slučaj?
Ne znam. Nadam se da neću. To bi potpuno promenilo seriju.

[Izvor]

Post a Comment

Previous Post Next Post