Filmska, pozorišna i televizijska glumica nedavno je otvoreno govorila o nominaciji za nagradu "Lorens Olivije", predstojećem "Dosijeu X", trileru "Pad" i ljubavnom životu.

Lepotica je ovih dana imala pune ruke posla balansirajući naporan rad sa privatnim životom, podižući troje dece - Pajper (20), Oskar (8) i Feliks (6). Ipak, Anderson navodi da bi mogla pronaći dovoljno vremena za ljubavnu romansu.

"Srećna sam zbog kvaliteta svog posla. Život mi je fanstastičan, ostvarujem odličnu povezanost sa decom i ništa mi ne nedostaje, ali se oslanjam na ideju da je vreme da me neko dovoljno hrabar pita da izadjemo."

Taj neko bi mogao da bude i žena, sve dok se radi o "onoj pravoj". "Ne bih isključila tu mogućnost. Već sam bila u takvoj vezi i nisam odstranila tu ideju. Po mom mišljenju, veza predstavlja ljubav prema drugom ljudskom biću; njihovi polovi su irelevantni."

Fanovi širom sveta su bili prezadovoljni kada je internetom odjeknula vest o povratku "Dosijea X", koji će početi da se emituje tokom 2016. Ipak, za Anderson najveće dostignuće predstavlja nominacija za najbolju glumicu (Blanš, "Tramvaj zvani želja") na predstojećim "Olivije" nagradama. Premda bi se moglo reći da se njeni fanovi još uvek oporavljaju od poljupca sa koleginicom Arči Pandžabi iz jedne od scena u seriji "Pad".

"Oduvek sam želela da osvojim nagradu 'Olivije'. U pitanju je san svake mlade glumice; nagrade se smatraju 'Oskarom' za pozorište, kao i jednim od četiti velika dostignuća, zbog čega se osećam veoma zadovoljnom."

Link intevjua: Telegraph

Post a Comment

Previous Post Next Post