U intervjuu datom za magazin "The Big Issue" glumica je najpre govorila o ljudima koji je susreću i govore joj o svojim paranormalnim iskustvima. "Pre par dana mi je prišao neko ko je pročitao moj naučno-fantastični roman i objasnio da su dešavanja u njemu upravo ona kojima je prisustvovao." 

Džilijan se osvrula na nedavnu izjavu koleginice Patriše Arket, koja je zahtevala jednak tretman u industriji. Tokom snimanja "Dosijea X", Anderson je ostvarivala značajno manju zaradu od Duhovnija. Za prve tri sezone dobijala je polovinu njegovog iznosa, da bi tek za film "Želim da verujem" njihova plata bila jednaka. "Da, ovo je još uvek problem, uključujući i nedavna zbivanja koja smatram beskrupuloznim, a o kojima još uvek ne mogu da pričam."

Govoreći o ulozi majke jednog od likova u filmu "Robot Overlords", Anderson je napomenula: "Kao i kod većine dobrih naučno-fantastičnih priča, generalno postoji osećaj kolapsa koji kao da visi u vazduhu. Često nisam u prilici da tumačim nežnije likove. Uglavnom glumim teške, inteligentne šefove, bili oni MI5, MI7 ili Met. Ili čak FBI."

Kao jedna od poslednjih gošći emisije "Top Gir", Džilijan je još jednom javno stala u odbranu bivšeg voditelja. "Ne može da bude deo emisije, a njen je tvorac. Radi se o neprijatnoj situaciji, ali uzmite u obzir populatnost serijala zahvaljujući njegovom nezgodnom ponašanju pred kamerom i iza nje."

Nadovezujući se na emisiju, glumica je podelila svoja iskustva sa snimanja koja će pamtiti još dugo, ali iz potpuno drugog razloga. "Rame mi se još uvek nije oporavilo nakon tri sata provedenih u tom autu. Ne mogu da pomeram ruku u odredjenom pravcu, što će me uvek podsećati na ta tri sata u emisiji. Ipak, vredelo je. Bilo je veoma zabavno."




Post a Comment

Previous Post Next Post