Ukoliko ste tokom protekle nedelje mogli da primetite fotografije sa poznatim ličnostima i crvenim nosevima, mogli ste samo da nagadjate o čemu se radi. U pitanju je kampanja "Red Nose Day", nastala u Britaniji 1988. sa ciljem sakupljanja dobrotvornih priloga za siromašnu i izgladnelu decu u zemlji i Africi. Kako je ove godine fond proširen na Sjedinjene države, poznate ličnosti su po prvi put mogle da pomognu u realizaciji kampanje. Za "Dan crvenih noseva" izabran je 21. maj, a televizijska mreža NBC pobrinula sa da proprati ovaj dogadjaj emitovanjem tročasovnog specijala. 

Sponzor dogadjaja je organizacija "Comic Relief UK", osnovana nakon Live Aid koncerta 1985. Britanska verzija održava se na svake dve godine, a pored ove zemlje Dan crvenih noseva ogranizuje se u Finskoj, Nemačkoj i Islandu.

Prema navodima zvaničnog sajta, za sada je prikupljeno preko 78 miliona funti, odnosno 122 miliona dolara.

Dejvid Duhovni, Set Majers i Džejn Krakovski našli su se u ulogama domaćina pomenutog tročasovnog specijala. Inače, svoj doprinos ovom dogadjaju dalo je preko 100 javnih ličnosti u zemlji.

Džilijan Anderson je pre par meseci podržala britanske "noseve" (sećate se kako je obrijala ledja onom momku na bini?), a njena podrška američkoj verziji nije izostala.






 
Yahoo News

Post a Comment

Previous Post Next Post