Iako Britanija ima razvijenu filmsku industriju, broj naučno-fantastičnih naslova nije na zavidnom nivou. Zato je režiser Džon Rajt uzeo stvari u svoje ruke i pokušao da promeni sliku svojim nezavisnim filmom "Robot Overlords", u kome jedne od uloga tumače Džilijan Anderson i ser Ben Kingsli. Džilijan i Džon posetili su tribinu posvećenu filmu, koja je organizovana tokom ovogodišnje londonske MCM konvencije.

Poznato je da Džilijan važi za izuzetno zabavnu i nasmejanu osobu koja pleni šarmom. Tako je bilo i tokom pomenute tribine. Njen lik iz filma prikazuje prosečnu majku, što ju je i najviše privuklo. Dok glumi, njena namera je da deluje krajnje ozbiljno, kao da rešava mir u svetu, što naziva terminom 'stage left'. Medjutim, izazov za ovu ulogu bio je u potpunoj suprotnosti od njene zamisli.

Režiser navodi da je fillm u potpunosti posvećen likovima i izražava nadu da će nam delovati ubedljivo dok ih posmatramo u akciji. Džilijan se složila sa njegovim mišljenjem izjavivši: "Brinula sam o tim ljudima od samog početka. Ovo je pravi porodični film. Pogled na njega je drugačiji. Bezvremen, a opet moderan i futuristički. Bila sam dirnuta."

Anderson je priznala publici da je kao glumicu više priznaju u Britaniji nego u Americi. "Ovde sam se od samog početka osetila prihvaćenom kao glumica, što me je povelo na put svih onih stvari koje sam želela da uradim."

Naravno, ova tribina ne bi mogla da se završi bez pitanja o njenom povratku u "Dosije X", za koji je izjavila da je još uvek, u izvesnom smislu, odbija.





Tekst / Foto: Washingon Post Chronicles

Post a Comment

Previous Post Next Post