Dok se Duhovni priprema za dugoočekivani nastavak "Dosijea X", stiže nam "Aquarius" kao druga ključna komponenta njegove karijere, prateći nedavno objavljeni roman, kao i alternativni rok album.

"Volim da stvaram pa sam uvek u potrazi za nečim novim", naveo je za Los Andjeles tajms objašnjavajući zbog čega je prihvatio ulogu u novoj seriji. "Kablovska mreža nema veze sa sa mojom odlukom. Dopalo mi se iskustvo stečeno na Šoutajmu, kao i sloboda koja je pomogla u načinu pripovedanja. Kada sam počeo pregovore sa producentima 'Aquarius-a', nisam ni predpostavio da je u pitanju kablovska serija."

Dejvid je još jednom izrazio uzbudjenje, ali i nostalgiju zbog snimanja novih epizoda "Dosijea X".

"Vraćamo se u Vankuver, gde je sve počelo. Džilijan će biti uz mene i to me čini srećnim. Pogledao bih je i upitao: 'Možeš li da veruješ da radimo ovo nakon dvadeset pet godina?' Poneće me nostalgija, ali, opet, ispričaćemo vam nove priče. Nestrpljiv sam."




Članak: LA Times / Foto [br. 3]: TV Gajd

Post a Comment

Previous Post Next Post