Dejvid je tokom jučerašnjeg dana posetio književnu konvenciju BookCon, koja se održava u Njujorku. U pitanju je "dogadjaj koji objedinjuje literaturu i pop kulturu. Na ovoj ultimativnoj kniževnoj proslavi oživljavaju sve vaše omiljene priče", navodi se na sajtu konvencije. 

Duhovni je uoči zakazane tribine razgovarao sa novinarkom "Šou dejlija". 

Kada se govori o pozadini tvoje književnosti, svi napominju Prinston i Jejl. Da li si se bavio ovim poslom, pre nego što si postao glumac?
To je bila moja prvobitna ambicija, moj poziv kojim bih se bavio nakon završenog školovanja. Želeo sam da postanem predavač i pisac nakon stečenog stepena. Zatim sam naišao na glumu, koja je čekala svoj trenutak. Kada sam imao 22 godine, nisam mogao da se suočim sa tim. Mislio sam da su pisanje scenarija i komada zanimljivi zbog njihovog medjusobnog preplitanja. Kada sam se latio toga, odlučio sam da naučim nešto o izgovoru reči. Počeo sam da se bavim glumom, jer sam planirao da pišem za glumce.

Planiraš svoj drugi roman. Možeš li da nam otkriješ nekoliko detalja?
U pitanju je "Bucky F@&*ing Dent". Radnja je smeštena u 1978, kada su Jenkiji savladali Sokse, a Bejbovo prokletstvo je nastavljeno.

-  O Dosijeu X -
Juna počinjemo sa snimanjem šest epizoda u Vankuveru. Ne znam kada će se emitovati, ni kakva je Pušačeva priča.




Post a Comment

Previous Post Next Post