Uzevši u obzir njegov ovogodišnji učinak u nekoliko različitih oblasti, popularni glumac je ili pronašao recept za danonoćnu produktivnost ili je uspeo da klonira samog sebe. Ovaj nivo produktivnosti deluje sablasno čak i za Moldera. "Osetio sam se kreativnim tokom prošle godine. Čini vam se da sam prezauzet, ali u pitanju je samo rezultat mog rada. Sada se već osećam kao prava lenština.

O Semu Hodijaku:
On nije blagonakloni posmatrač šezdesetih. Ne podržava mir, ljubav i "crnu moć". Dolazi iz potpuno drugog perioda i to ga čini dinosaurusom. Zbog toga sam pomislio da bi bilo interesatno ispričati priču sa njegove tačke gledišta i videćemo kako njegov svet postepeno nestaje. On se nalazi na nepovratnom kraju istorije. Bori se za svoj svet i napusta ga, a da toga nije ni svestan. 

O predstojećem "Dosijeu X":
Početak će biti kranje uvrnut. Kada se Džilijan i ja budemo našli na setu kao Molder i Skali, siguran sam da ćemo nakon prvog snimanja reći: 'Šta radimo ovo, jebote?' Nakon toga će već biti lakše, kao da uvežbavamo pesmu. Predpostavljam da ćemo tu pesmu uspeti da pronadjemo.

Detaljnije: Newsweek

Post a Comment

Previous Post Next Post