U intervjuu za TVLine, glumac je reflektovao misli o ranijim “poteškoćama” sa Džilijan Anderson, sadašnjoj naklonosti prema Molderu i budućnosti franšize koja ga je proslavila.

Govoreći o značaju serije za njegovu karijeru, Duhovni je objasnio: “Oduvek sam iskazivao poštovanje prema njoj. Radi se o seriji koja je stvorila karijere. Bez obzira na zahvalnost za sve dosadašnje poslove, ova serija mi je obezbedila mogućnost da radim svaki dan. Čak i da nisam poštovao seriju [tokom završnih sezona], bilo je to zbog shvatanja da smo postali umorni i željni novih stvari. Bilo je trenutaka kada sam umirao od želje da napustim seriju, ali ne zbog nje same, već zbog jednostavne potrebe da to uradim.”

Duhovni je naveo da je njegov sadašnji profesionalni odnos sa Džilijan zdraviji nego s kraja devete sezone: “Što se toga tiče, već duže vreme smo u dobrim odnosima. Bez obzira na poteškoće na koje smo mogli da nailazimo tokom godina zbog odluke da odem iz serije… zamor i loša atmosfera stvarali su osećaj zbog istih ljudi sa kojima sam na radnom mestu već devet godina. Sada nemamo takvih problema. Džilijan i ja imamo zajednički jezik i rad sa njom je pravo uživanje. Najlakši deo tranzicije ka povratku u seriju bio je upravo naš zajednički rad.”

Njegova najomiljenija epizoda novog nastavka nosi naslov “Molder i Skali upoznaju čudovište” (1. februar 2016.), autora Derina Morgana. “Kao glumac smatram da su Derinovi scenariji — zanimljivi i kapriciozni, a opet veoma mudri i rigorozni — oduvek bili izazovni i zabavni.”

Da li postoji mogućnost da nove epizode “Dosijea X” ugledaju svetlost dana? Duhovni potvrđuje rečima “...zašto da ne”, dodajući da “…ne želimo da radimo nove epizode jer nam se može. Ne bih bio zainteresovan, a mislim da ne bi ni Kris. Ali, ako bi on bio inspirisan i razmišljao o novom pravcu serije i likova, onda sam siguran da ćemo svi biti ponovo u igri.”

Post a Comment

Previous Post Next Post