Glumac je u razgovoru za Holivud reporter objasnio reakciju na vest da je odobren nastavak serije: “Pomislio sam, ‘Da li će me pozvati? Karter mi nije saopštio da ću tumačiti ulogu u drugom filmu sve dok snimanje nije odmaklo, a onda mi je rekao, ‘U filmu si.' ‘Stvarno? Hvala za informaciju', odgovorio sam kroz šalu.'”

Piledži je priznao da su “Dosije X” i njegov lik iz serije oduvek predstavljali najveći deo njegovog profesionalnog života. “Bio sam spreman da uradim sve što su tražili od mene. Serija je odlična, kao i moj lik, a uzbuđenje povodom njenog povratka je očigledno. Radi se o dobrom delu mog života, kao i o velikom udelu u mojoj karijeri.”

“Objasnio sam Krisu, ‘Dugujem veći deo svoje karijere Krejvenu i tebi’. [Ves Krejven je napisao scenario i režirao film “Šoker” iz 1989, u kom je Piledži tumačio ulogu glavnog negativca.] Njih dvojica su najodgovorniji za moj uspeh i to mi je veoma bitno.”

Što se tiče desete sezone “Dosijea X”, Mič je naveo da je Skiner motivisao Molderov povratak u igru. “Povratak agenata, kao i njegova značajna povezanost sa njima predstavlja akt Skinerove privrženosti. Takođe, on će saopštiti Molderu da se negde tamo događaju sranja, zbog čega će on morati da preduzme nešto. Skiner možda i ne ume da se ophodi prema stvarima, što važi i za put i metode koje treba izabrati, ali zato Molder zna šta je potrebno učiniti. To je jednostavno u njegovoj prirodi, odnosno kako Skiner kaže, ‘Moraš da raščistiš ovo sranje.'”

Slika: Spoiler TV

Post a Comment

Previous Post Next Post