Glumica, koja je majka troje dece i iza sebe ima dva braka, izjavljuje da već "par godina" nije bila u emotivnoj vezi. "To me ne zabrinjava, a i ne želim da započinjem vezu sa nekim ko mi ne odgovara. Kažu mi ljudi, 'Jao, vidi kako je sladak.' Problem je u tome što nisam zainteresovana za nekog samo na osnovu njegovog izgleda."

"Zadovoljna sam. Ništa mi ne nedostaje. Sigurno je da neću čeznuti posećujući barove. Radi se o tome da jednostavno nisam upoznala nikog, a i ne znam gde se ljudi medjusobno upoznaju. Postoje potrebe i želje. Imam listu svojih potreba zbog kojih ne želim da pravim kompromise."

"Ne vidjam se ni sa kim! Nije da upoznajem ljude koji me pitaju za izlazak, nakon čega ih odbijem. Ne volim ni da upoznajem ljude, pa da im ne pridajem dovoljno pažnje. Jednostavno, ne upoznajem se ni sa kim. Ili putujem ili sam na setu ili sa decom. Postoje ljudi koji su pokušali da me skrase, kao kada mi je prijatelj rekao, 'Znam nekog ko je neverovatan'. Volela bih da se upoznam. Ali, evo o čemu se radi: Ja sam majka troje dece. To je velika stvar."

Detaljnije: The Guardian

Post a Comment

Previous Post Next Post