Ako je otkriće da Monika Rejes u poslednjih desetak godina radi za Pušača iznenadilo fanove, sigurno je da nisu jedini.

"Bila sam šokirana", priznaje Anabet. "Kada sam pročitala scenario, bila sam u šoku zbog neočekivanog obrta i Monikine odluke. Kris i ja smo govorili o tome, i mislim da je Monika imala veoma dobre razloge. Na kraju, pravi razlog bila je njena odanost Skalijevoj."

"Mislim da je teška srca govorila o sebi kao o 'nekome ko je uvek bio tu za Skali'. Iako su emocije bile pomešane, napravila je dobar izbor. Dala je lek za virus, što znači da ne misli zlo. Takođe, smatram da tu priči nije kraj."

"Moje prvo pitanje za Kartera glasilo je, 'Da li je Monika prešla na drugu stranu i postala neprijatelj?' Složili smo se da nije. Postoje mnogo veći razlozi za njene odluke."

Iako je Gišova priznala da je za nju vreme koje je Rejesova provodila van kamera pod znakom pitanja, oseća da je susret sa Skali i objašnjenje za lek akt prkosa prema Pušaču. "Sigurna sam da je na taj način stavila glavu na panj. Pušač je jedna veoma zla osoba."

Iako je Rejesova pristala da radi sa Pušačem, Anabet se nada da je uspela da održi pojedine kontakte. "Živela je na distanci; imala je svoje razloge i motive. U mislima se i dalje nadam da veza sa Dogetom još uvek postoji."

Detaljnije: TV Insider

Post a Comment

Previous Post Next Post