Andersonova je u saradnji sa modnim brendom Vinsler London pokrenula prvu kolekciju ženske garderobe. Od kaputa do džempera, svilenih bluza i cigaret pantalona, svaki odevni predmet postaje prilagodljiv radnom okruženju i vikend izdanju, za korak ispred nove sezone. 

“Zavolela sam kreativni prosec dizajniranja ovih modela,” izjavila je glumica. “Predivno čudo koje sam osmislila na papiru sada je u mojim rukama. Luksuzna, a opet praktična garderoba stvorena je uz posebnu pažnju na detalje. Kreirana je sa ciljem da postane bezvremena, a sigurna se da će postati i neizostavni deo i vašeg i mog stila odevanja.” 

“Sa oduševljenjem sam razvila temu uspešne, sigurne žene sa stilom za potrebe linije ovog brenda”, izjavila je osnivač i izvršni direktor, Kim Vinser. “Džilijan poseduje moderan personalni senzibilni stil i odličan je poznavač naše kolekcije, te je lako odradila posao za brend. Raduje me to što je sa uživanjem propratila saradnju tokom dizajnerskog procesa i da su krajnji rezultati na mestu – nudeći našim poslovnim, šik, mušterijama nešto potpuno novo i prilagodljivo za nošenje.” 

Odevni predmeti iz kolekcije variraju u rangu od 195 do 495 funti i dostupni su preko onlajn prodavnice, kao i u londonskim Vinser buticima. 


Onlajn radnja: Winser London

Post a Comment

Previous Post Next Post