'Pad': Džilijan Anderson analizira lik Stele Gibson

Glumci će novinarima često morati da opisuju svog lika do najsitnijih detalja. Po prvi put u svojoj karijeri, od prvog do poslednjeg intervjua, ne bih mogla da na najtačniji način objasnim šta detektiv Stala Gibson predstavlja u "Padu".

...

Kao što je već rečeno, ona je enigmatična. Zagonetna, neprobojna, misteriozna. Opet, da li sam i ja takva? Nisam doslovno misteriozna, ali da li bi moji prijatelji rekli da jesam? Razumljiva? Verovatno. Mislim da sam prilično jasna o našim razlikama, i veoma jasna o činjenici da ona nije ja. Oh, da otelotvori polovinu onoga što iznosi pred druge! Opet, šta je to što u njoj što uspeva da zbuni ljude?

Detaljnije: Yahoo


'Pad': Džilijan Anderson o drugoj sezoni i neprekidnoj potrazi za ubicom

Anderson je u intervjuu za IGN govorila o drugoj sezoni serije, Stelinom prikazu i borbi izmedju Stele i Pola...

IGN: Šta vas je privuklo da tumačite lik Stele?
Džilijan Anderson: Bila sam zapanjena skromnošću kojom je Alan [Kjubit] započinjao rad na scenariju i činjenicom da sam je zgotivila do kraja stranice, iako nije bilo mnogo informacija o njoj. To je za mene oduvek bio znak dobrog scenarija. Čak i sada, nakon dve sezone… Čak iako tu i tamo imate naznaku više o njoj u odnosu na prvu sezonu, ona je još uvek misteriozna i intrigantna. Mislim da više nikada neću naići na ovakav lik, kada po prvi put budem počela da čitam novi scenario.

Detaljnije: IGN



Džilijan Anderson voli zadirkuje Džejmija Dornana

Zvezda serije Pad navodi da je "vrlo lako zadirkivati ga" jer sebe ne smatra preozbiljnim čovekom. Njih dvoje imaju odličnu komunikaciju tokom snimanja drame.

Džilijan je dodala: "Zabavno je jer ga dosta zadirkujem."

Glumici je osobito interesantan Džejmijev status zvezde u usponu i seks simbola pred premijeru njegovog novog filma "Pedeset nijansi siva".
 
"Lako ga je ismejati zbog čega se on upiša u gace, što s druge strane i on voli da radi svima nama. Veoma je zabavno takvo dvosmerno reagovanje. Ovakvom zabavljanju nikad kraja."

Detaljnije: channel24 


Džilijan Anderson o televizijskoj seriji 'Pad'


 

1 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post