Glen Morgan je u intervjuu za Entertejnment vikli govorio o Meginoj smrti i poruci koju je poslala Molderu, uz objašnjenje zbog čega ova epizoda predstavlja završetak trilogije.

"Džim Vong i ja smo svojevremeno napisali scenario za epizodu 'Home', koju su svi opisali kao uvrnutu i groznu, ali je jedan njen deo posvećen Skali i njenim mislima o materinstvu. Tako se najnovija epizoda 'Home Again' nastavlja na Skalino rezonovanje o pomenutoj temi..."

"'Home Again' je fokusiran na Skalin život sagledan sa ženskog aspekta i kako bi izgledao njen život u ulogi majke da se nije odrekla sina. S druge strane, njena majka je umrla. U tome se ogleda trilogija Skalinog materinstva."

"Moj brat Derin i ja smo ostali bez majke 2009, pa sam želeo da pišem o tome. Ogrlica koju je pronašla Skali predstavlja repliku one koju je nosila moja majka. Još uvek čuvam novčić za koji nisam ni znao da postoji. Moj otac zna o čemu se radi, ali mi je na pitanje o simbolici novčića odbrusio, rekavši: 'Ne želiš da znaš'."

Šila Larken gotovo da nije imala tekst, ali je njen lik uputio značajnu rečenicu Molderu: "I moj sin se zove Vilijam". "U pitanju je svojevrsni izazov za Moldera. Megi nije imala problematičan odnos sa Dejnom. [...] A što se tiče Moldera, on je taj kome se nameće pitanje: 'Da li si zadovoljan svojim životom?'"


Muzičar Tim Armstrong tumačio je ulogu Đubretara. Glen Morgan je još jednom intervjuu za pomenuti magazin govorio o njihovoj saradnji, ali i o poslu kojim se bavila Džilijanina ćerka iza kamera.

"Imao sam ga na umu dok sam pisao scenario. Kada sam završio, shvatio sam ko bi mogao da bude njegov menadžer, pa sam mu postavio jednostavno pitanje: 'Hej, da li bi on bio zainteresovan?'. Nakon 15 minuta, menadžer mi je odgovorio: 'O, moj Bože, ovo je mejl meseca.'"

"Scenografija i umetnikov studio predstavljaju njegove radove, zajedno sa radovima Džilijanine ćerke koja je radila u umetničkom odeljenju serije. Pajper je odradila dobar deo posla u Đubretarevom studiju. Bio je to jedan jedini put da sam video kako Džilijan fotografiše set, jer ga je. naravno, uredila njena ćerka."




"Uskršnja jaja":

Lokalni policajac objasnio je da su Molder i Skali pozvani na mesto zločina zbog iskustva sa "sablasnim slučajevima", stavljajući akcenat na izraz kojim je ismevan Molder zbog svog dosadašnjeg posla.

Vina Sud, koja je tumačila ulogu Megine doktorke Kolkit, pojavila se u epizodi "Shadows" (prva sezona).

Dok čudovište ubija odbornicu, u pozadini se može čuti pesma "Downtown", britanske pevačice i kompozitorke Petule Klark. U pitanju je simbolika koja se može porediti sa onom iz jedne od neprijatnih scena Mogranove epizode "Home" i pesmom "Wonderful, Wonderful" (Džoni Metis), koja se takođe može primetiti u pozadini.

Simbolika epizode "One Breath" (druga sezona, autori: Mogran i Karter). Dejna se obraća majci rečima: "Bila sam tamo gde si sada ti" — Skali se u pomenutoj epizodi nakon otmice pojavljuje u bolnici i nalazi se u komi. Zatim, Skali postavlja Molderu pitanje: "Da li smo do sada nailazili na fenomen gde neko ima moć da vraća u život?" Molder joj odgovara: "To sam izmislio", podsećajući se na isti događaj iz epizode "One Breath".

Tehničar zvuka Endru Morgado dao je glas otuđenom Skalinom bratu Čarliju.  Izvor: TV Line


Gledanost (8. februar):
            
Iako je rijaliti "Neženja" (šer 2.4 / 8.54 miliona gledalaca) ostvario nešto veću gledanost, "Dosije X" (šer 2.5 / 8.25 miliona gledalaca) je ostao na prvom mestu kao najgledaniji program zahvaljujući boljem udelu. S druge strane, epizoda o čoveku-gušteru popravila je svoj nedeljni rejting, pa je ukupna gledanost porasla na 11,6 miliona. (Podatak: Patrik Mun, urednik portala TV Wise).  Izvor: Zap2It

Post a Comment

Previous Post Next Post