Gostujući u više američkih gradova, Dejvid je izvodio i pesme koje će se naći na njegovom drugom albumu, a koji je trenutno u fazi produkcije. Šta ćemo moći da očekujemo na predstojećem albumu, objasnio je uporedjujući ga sa prethodnim.

"Drugi album se poprilično razlikuje od prethodnog, čije četiri pesme nisu ugledale svetlost dana. One će se verovatno naći na novom, zajedno sa osam potpuno svežih. Moguće je da će se osetiti izvesna doza sličnosti sa prvim albumom, ali će se pesme kretati u drugom pravcu, uz nove stilove i lirske opsesije za koje se nadam da će biti interesantne. Sve pesme počinju progresijom akorda i praćene su zanimljivom melodijom i šumovima za koje pokušavam da pronadjem tekst. Za potrebe snimanja albuma okupio sam bend, jer nisam želeo da ga uradim potpuno sam. Album sam po sebi predstavlja rezultat naših zajedničkih napora."



Duhovni je u nekim od datih intervjua potvrdio nastavak "Dosijea X".

"Pregovaramo o novim epizodama "Dosijea X" koje bismo uskoro mogli da snimimo, a nakon toga imam i nekoliko projekata koji su za sada u početnim fazama. Za sada ne posedujem nikakve zanimljive detalje, ali bih voleo da se posvetim snimanju u narednih nekoliko godina."

"Za sada se stvari odvijaju svojim tokom, ali ne bih mogao da vam kažem ništa konkretnije, osim da slegnem ramenima."

Duhovni je nedavno bio u centru pažnje zbog kritika upućenih na račun američkog predsednika, sugerišući da bi njegova politika mogla da inspiriše novu sezonu "Dosijea X". Ipak, za politiku nema mesta u njegovim pesmama.

"Uprkos odbojnosti prema Trampovoj ličnosti i načinu upravljanja zemljom, ne podnosim činjenicu da su mediji, televizijske emisije i muzika predmet konstantne političke diskusije."

Za razliku od prethodnog iskustva stečenog u seriji "Tvin Piks", Dejvid se našalio da nije morao da obrije noge za potrebe snimanja, a kako će se ponovo naći u ulozi žene, objasnio je da vreme nije bilo naklonjeno njegovom liku.

"Nisam ih obrijao. Nosio sam dugu suknju, ali sam ih ipak obrijao... Ne, zapravo nisam."

"Nije lepo ostarila. Pogledao sam se u ogledalo i nisam bio zadovoljan. Doživeo sam blagi šok."







Dejvidovi intervjui:

- Tablet Mag
- Unskiny Pop
- Walk 975
- The Orange County Register
- WBUR
- San Francisco Chronicles

Post a Comment

Previous Post Next Post