Džilijan je tokom proteklog perioda promovisala svoju novu knjigu "We: A Manifesto for Women Everywhere", koju je napisala sa svojom prijateljicom i novinarkom Dženifer Nejdl. Ovaj članak, kao i prethodni, zamišljen je kao kompilacija pojedinih delova intervjua, fotografija, video materijala i skanova iz nekoliko magazina ("Gracia UK", "Red").  

Govoreći o ulozi u filmu "Guvernerova palata", glumica je objasnila da osećala strah od zaboravljanja scenarija, što je bilo povezano sa problemom potencijalne disleksije.

"Hvatala sam beleške, ali nisam uspevala da zapamtim sve one trikove kojima me je naučio privatni tutor. Nisam sigurna ni da li bih mogla da vam kažem šta sam zapamtila od onog što sam učila tokom prethodnog dana." 

Kada bi joj bilo postavljeno pitanje o omiljenoj knjizi, ne bi uspela ni da objasni o čemu se radi, jer je imala problema sa procesom pamćenja.

"Oduvek sam se plašla, jer sam shvatila da ukoliko imam disleksiju, ne bih mogla da se bavim onim što sam želela."

Sada, kada je izdala knjigu koju je posvetila ženama, žali za činjenicom da ranije nije postojao vodič, poput ovog, koji bi joj pomogao u trenucima depresije i lošeg mentalnog zdravlja.

"Postojali su trenuci u kojima sam osećala očaj", objasnila je, govoreći o niskom samopoštovanju. "Nailazili su periodi kada nisam želela da izlazim iz kuće."

Medjutim, proces meditacije joj je umnogome pomogao, jer joj pošlo za rukom da se koncentriše i pamti samo one lepe trenutke u životu.

"Dok metiriram, osećam da napuštam granice fizičkog, te je moguće da uronim u smisao apsolutnog zadovoljstva i radosti."

Što se tiče "Dosijea X", Džilijan je izjavila da seriji nije došao kraj. "Verovatno da nije", odgovorila je ukratko.


Lista intervjua:

- Thrive Global
- Forbes 
- Elle
- Marie Claire
- Lenny Letter
- Telegraph
- The Guardian 
- The Washington Post 
- Cosmopolitan 
- The Star 


 










Na londonskoj premijeri "Guvernerove palate", izvor: Celeb Mafia

U ulozi Lejdi Mauntbaten

Gardijan, fotografije: Nadev Kander
Džilijan i Dženifer na Tribeka festivalu filma, foto: Forbs



Foto: Džilijan u "Ju" magazinu, izvor: Fejsbuk

Post a Comment

Previous Post Next Post