Govoreći o ulozi Medije, Andersonova je istakla da je stekla drugačiju vrstu povezanosti sa svim onim likovima koje tumači u seriji, uključujući Džudi Garland, Dejvida Bouvija i Merlin Monro, ali da je Lusil glumica sa kojom do sada nije uspevala da pronadje sličnost.

“Jedino iskustvo koje me je povezivalo sa bilo kojim od Medijinih likova je fotografija Marka Seligera nastala pre mnogo vrenena, na kojoj se pojavljujem kao Lusil Bol”, objasnila je, govoreći o slici nastaloj 1997. godine.

“Zanimljivo je, ali tada sam mnogo više ličila na Lusil Bol nego danas, ako uzmemo u obzir konture mog lica. Tada sam se na jedan dan našla u njenoj koži, kada se, naravno, radilo o drugačijem aspektu glumice, za razliku od sadašnjosti i aspekta Medije, njene ličnosti, pojave i njenog kvaniteta koji živi u svim ovim likovima.”

 Džilijan na konferenciji za novinare održane povodom serije "Američki bogovi". London, 3. maj. Foto: Hawt Celebs

Prema tome, Andersonova se našla pred izazovom da otelotvori Lusil, Bouvija, Garlandovu i Merlinku, ali ne da bi se našla u cipelama ovih poznatih ličnosti, već da bi shvatila ko je zapravo Medija u momentima izmedju njenih manifestacija na ekranu. “Mislim da je upravo to bio najveći izazov za mene, a varirao je prema tome da li sam sa lakoćom uspela da udjem u odredjeni lik, odnosno kako sam uspevala da kanališem nekoga. To je imalo odredjeni uticaj na stepen Medijinog pojavljivanja u ovim likovima”, navela je, dodajući da je odbila da razmišlja preterano o tome koliko je teško zamisliti apstraktni izgled Medije, u pauzi njenih velikih momenata. “Držala sam po strani svoje misli o tome”, našalila se. “Čak i u mojoj glavi, ovo je jedno ogromno nerešeno pitanje.”



Ceo tekst sa spojlerima (ukoliko još uvek niste pogledali drugu epizodu): Entertejnment vikli

Post a Comment

Previous Post Next Post