Glumac je u nedavnom intervjuu govorio o povratku u lik Moldera, označavajući 25 godina postojanja čuvenog agenta.

“Svačije poimanje vremena je itekako subjektivno, pa mi se čini kao da je postalo sastavni deo mog života”, izjavio je Duhovni, dodavši da “25 godina zvuči grublje nego što mi se čini.”

Osvrćući se na efektivnost desete sezone, Dejvid je bio poprilično ubedjen da će sezona 11 ugledati svetlost dana, s obzirom na njegovo uverenje da bi na kraj serije morale da ukazuju izvesne činjenice u koje bi morao da poveruje, na šta bi uticao i Kris Karter, izmedju ostalog.

“Osim da Džilijan i ja ne čujemo za Krisovu ideju o završetku serije, koja bi eliminisala postojanje potencijalih filmova i novih sezona serije, i ukoliko bismo se svo troje složili rečima ‘Fantastična ideja, ovo je odličan način da privedemo seriju kraju’, stvari će se prirodno nastaviti same po sebi. Nadao sam se da će prethodnih šest epizoda biti uspešne, bez obzira na mogućnost nastavka. Iskreno nisam ni siguran kako ćemo moći da završimo seriju, a da ne ‘ubiju’ Džilijan ili mene.” 

Inače, glumački tim jedanaeste sezone je obogaćen novim imenima, uključujući Barbaru Herši i Hejli Džoel Osmenta.

“Oboje su odlični glumci. Uživao sam snimajući sa Barbarom, a Hejli je neko ko je još kao dete počeo da se bavi glumom. Aplauz za kasting i sposobnost pisaca da stvore delove koji su toliko dobri da dostižu standard takvih epizodnih glumaca.”

Izvor: Boston Herald

Post a Comment

Previous Post Next Post