TV Lajn je (takodje) potvrdio da je Džilijan Anderson završila sa traganjem za istinom. 

Prema navodima glumice, predstojeća sezona Dosijea X će označiti njen odlazak iz serije. “Rekla sam od samog početka da je ovo kraj za mene”, izjavila je Andersonova u nedavnom intervju [u pitanju je intervju za TV Gajd, čiju elektronsku verziju možete pronaći -- ovde].

Džilijan je sasvim sigurno izazvala nevericu, kada je tokom Njujorškog komik-kona po prvi put predstavila ideju o poslednjem pojavljivanju u seriji. “Bila sam pomalo zatečena reakcijom ljudi, jer  po mojim saznanjima snimamo samo jednu sezonu.” 

Iako je tačno da Foks još uvek nije dao nikakve informacije o Dosijeu X nakon jedanaeste sezone, tvorac serije insistira da poslednja epizoda sezone nije osmišljena kao završna. “Imamo mi još mnogo toga da ispričamo u Dosiju X. Pod znakom je pitanja da li ćemo imati priliku za to.”

---

Na internetu su se već pojavili neprovereni navodi da će Džodi Foster tumačiti ulogu agenta Skali u barem jednoj novoj sezoni Dosijea X...

Post a Comment

Previous Post Next Post